avdnn

"Siz her şeyi yaşamalısınız efendimiz.Bütün güzellikleri görmelisiniz.İçinde en küçük güzellik olan bir şeyi bile tanımalısınız."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Alışkanlıktan başka bir şey bilmedikleri için,sizin de yokluğunuza alışacaklardır."
"Onların küçük yaşantılarının içinde ben de küçülmedim mi Olric? Ucuzluk bana da bulaşmadı mı? Hayır,efendimiz.Öyle içten yaşadınız ki.Bu kısa süren aydınlıktan yararlanamayacaklar ne yazık ki.Acıtmayan karanlıklarına dönecekler."
"Size kapılmamaya imkân yoktu.Çevrenizdeki bütün sahtelikleri öyle güzel aydınlatıyordunuz ki.."
"Tabiat,sırlarını bakmasını bilene açıklarmış.Yorulmadan,bıkmadan, görünüşe kapılmadan bakmalıyım ben de.Yenilgilerden usanmamalıyım."