avdnn

"Şimdi, bu satırları yazarken de korkuyorum:acaba bunları yazmak doğru mu?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çok konuşmaktan da korkuyordum.Sanki konuşursam,içimde azalan yaşama gücü büsbütün bırakıp gidecekti beni."
"Aptalca duygulanmaktan korktuğum için çevremi akılla doldurmuşum."
"Bir silgi gibi tükendim ben. Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım; mürekkeple yazmışlar oysa. Ben, kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım."
"Büyük bir yorgunluk duyuyorum;yılların yorgunluğu.Okuyamıyorum, düşünemiyorum."