avesta

avesta
@avestan
Nasıl bir devirdir ki bu;insanlar arasında olmak hayvanlar arasında olmaktan daha tehlikeli.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ßenim yalnızlığım insanlarla dolu..
Okunsun diye değil, dokunsun diye yazılır bazı şeyler.
birinin yalnızlığını, bir başkasınınkine eklemek, asla bir yuva değil, tersine, bir zindan yaratır.
Ölmekten son derece korkuyor çünkü henüz yaşayabilmiş değil.