Öncelikle söylemek isterim ki ikinci kitap olan Toprak, kesinlikle ilk kitap olan Su'dan daha iyi bir kurguya sahip. En azından bu kitapta Defne Kaman kayıp olduğu sürede neredeydi, ne oldu tak olarak anlatılmış, bu açıdan kafa bir soru işareti kalmıyor. İkinci kitapta Hititlerin anavatanı olan Çorum’a yolculuk ediyoruz be görüyoruz ki Çorum ne hikayelere ev sahipliği yapmış. Kitabı okuduktan sonra Çorum’a olan ilgim arttı ve Çorum’a seyahat etmeyi planları yapmaya başladım bile. Sade bir dili, okuru merak ettiren bir olay örgüsü olduğu için kitabı elimden bırakmak istemedim. Keyifli bir okumaydı. Şimdi elime 3.kitap olan Hava’yı almak vakti…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Eğitim, bilgiden çok düşünmeyi, kendi fikrini
özgürce yaratıp, bunu yine özgürce ifade etmeyi amaçlamalıdır! Üniversite, devletin toplum refahı için daha özgür ve eşitlikçi
reformlarla devamlı yenilecek bir sistem olduğunu ögretmelidir.”
“Düşünce ve ifade özgürlüğü olmayan yerde beyin nefes alamaz müdür bey! Düşünmek, hayal etmek, tartışmak hatta, inanmak veya inanmamak bile sınırlandırıldığı için beyinler ya gidiyor, gidemeyenler de…”