Onların ne malları ne de evlatları sakın seni imrendirmesin! Çünkü Allah, onları daha dünya hayatında bunlar yüzünden sıkıntılara düşürmeyi ve neticede kâfir olarak can vermelerini istemektedir.
Vicdanlarını beni kötü insan kalıbına sokarak rahatlattılar. Elbette anlıyorum başka çareleri yoktu. Çünkü benim iyi bir insan olduğuma
inansalardı, bana yaptıkları kötülükleri vicdanları taşıyamazdı.
Bugün orda da Cumartesi mi
Sen de beni, 'benim kadar' özledin mi,
'Aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'...
Ne kadar acı, ne kadar komik..
Ve bana ait değil mi?