Vicdanlarını beni kötü insan kalıbına sokarak rahatlattılar. Elbette anlıyorum başka çareleri yoktu. Çünkü benim iyi bir insan olduğuma
inansalardı, bana yaptıkları kötülükleri vicdanları taşıyamazdı.
Bugün orda da Cumartesi mi
Sen de beni, 'benim kadar' özledin mi,
'Aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'...
Ne kadar acı, ne kadar komik..
Ve bana ait değil mi?