Bérî

İnsan, akşam yemek masasında anlatamayacağı hiçbir şeyi yapmamalıdır.
Sayfa 245 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Sevgili çocuğum..şehir dışında herkes iyi olur. Orada insanı yoldan çıkaran hiçbir şey yoktur ki.
Sayfa 241 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Gerçeklerin dünyasında kötülerin cezalandırılıp iyilerin ödüllendirildiği falan yoktu. Başarı güçlüye veriliyor, yenilgi zayıfın eline tutuşturuluyordu.
Sayfa 229 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Tanımlamak sınırlamaktır.
Sayfa 224 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Hayat, başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa, insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı. Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu. Kader, insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu.
Sayfa 215 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Reklam