Kitapdan çıkaracağımız güzel şeyler var. Ve kesinlikle herkes okumalı..
Hikayemiz şöyle
Herşey Veronikanın intihar etmesiyle başladı. Veronika 1 hafta boyunca yoğun bakımda kaldı ve ayıldıgında kendisine intihar ettiğinden dolayı kalbinin hasar gördüğünü ve öleceğini söylediler az bir zamanı kalmıştı... Ve onun delirler Hastanesi'nde yasadiklari aşık olduğu hayatta pişmanlıklar yaşadığını okuyoruz ve kitabin sonunda büyük bir şok yaşıyoruz gerçi ben kitabın yarisinida geldiğinde tahmin etmiştim ama bayağı iyiydi. Çok güzel bir dille yazılmış gayet akıcı ve güzel.. Kesinlikle okunulmalı