"Erkekler yorgun düştükleri için evlenir, kadınlarsa merak ettikleri için. İkisi de hayal kırıklığına uğrar.
'Yani insanın evlendiği zaman mutlu olabileceğini düşünmüyor musunuz?'
'Çok mutlu olabilir. Ancak evli bir erkeğin mutluluğu sevgili Gerald, evli olmadığı insanlara bağlıdır.'
'Peki ya insan aşıksa?'
'İnsan her zaman aşık olmalıdır. Tam da bu sebeple asla evlenmemesi gerekir.' "
" 'Hayatın hikayesi bir bir adam ve bir kadınla bir bahçede başlar.'
'Vahiy ile de biter.'
'İlahi boyutta kaçamak yanıtlar veriyorsunuz. Fakat sırrınız dökülmeye başladı.'
'Maskem henüz düşmedi.'
'Bu da gözlerinizi daha güzel gösteriyor.'
" 'Biz kadınlar kaybedenlere bayılırız. Çünkü bize yaslanırlar.'
' Siz kazananlara taparsınız . Onlara yapışırsınız.'
' Biz onların kelliklerini saklamaya yarayan defne tacıyız.' "