Kaan

Kaan
@aybenimgecede
______ Eğer rahatsız oluyorsanız afedersiniz yani kesinlikle kırmak üzmek istemem ama eee başka da kullanılacak sözcük yok eğer çok rahatsız oluyorsanız siktirip gidebilirsiniz.