Bir devrimle hakim sınıf konumuna geçecekler ve sermayedarların hakimiyetlerini ortadan kaldırdıklarında herkesin özgürce gelişmesinin koşul olduğu bir birlik kurulacaktır.
Ulusun içindeki sınıfların karşıtlığıyla birlikte ulusların birbirine beslediği düşmanlık da son bulacaktır. Ve aile de paraya dayanan hesapçı bağlar değil sevgi egemen olacaktır.
Bu ülkeye göğsünü gere gere vatanım diyebilen var mı? Hepiniz farkındasınız. Para da toprak da kanun da fikir de din de bu ülkede her şey sermayedarlara hizmet ediyor. Bizim bir vatanımız yok.