"Hayatından çıksam da senin için en iyisi olacağına inandığım şeyi yapıyorum. Ve düşünüyorum ki acaba... aşk böyle bir şey mi? Sevdiğin kişi bütün halinde kalsın diye kendini parçalara ayırsan da her şeyin yolunda olduğunu söylemek mi?"
"Biraz... karışık. Finansal yönden zengin fakat duygusal yönden fakir iki ebeveynin tek çocuğuydum. İstediğim her şeyi yapabilirdim ama birlikte yapacak kimsem yoktu."