Kendimi soğuk ile cezalandırmayı seviyorum. ne zaman kendimi iyi hissetmesem balkona çıkıyorum göğe bakıyorum üşüyorum fakat iyi geliyor, beni kendime getiriyor. Dinginleştiriyor.. iyileştiriyor.
Benim feyz-i hayâtım hâsılı rûh-ı revânımsın
Eger sermâye-i ömrümde kârım varsa sendendir
Sen benim hayatımın feyiz kaynağısın, kısaca canımsın, ruhumsun. Eğer şu ömür sermayemde bir kazancım varsa oda senin sayendedir. Şeyh Galip