. . . . . tek meyveyle bahçe olmaz!..Bak şu bahçenin güzelliğine. Şu şeftaliye ,şu eriğe,şu armuda ,şu çiçeklere bak!..Hepsi birlikte güzel. ..Bir ülkenin içinde ne kadar din,dil,ırk varsa o kadar zenginliktir bu ...Budur sana ,Sinoplulara,Ayancıklılara ve Türklere son sözüm : tek meyve ile bahçe olmaz!...