aydadortkitap

aydadortkitap
@aydadortkitap
En büyük,en şerefli eserimiz doğru dürüst yaşamaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Felsefenin insanlara,yasamaya baslarken de,ölüme dogru giderken de söyleyecekleri vardir.
Bize yaşamayı hayat geçtikten sonra öğretiyorlar.
Çünkü bu öyle bir delilik ki bende başlayıp bende bitiyor,hiçbir kötülüğe yol açmıyor.