Ben 8 Martta önce ilk öğretmenim, en iyi arkadaşım, her daim idolüm, Rahmetli Annem'e Yasin okudum. Sonra komşumuz Fatma Teyze'nin, Mahallemizin sakat kedilerini ameliyat ettiren Derya Abla'nın, geçirdiğim fistül ameliyatı sonrası vegan yemeklerimi yapan Canan Teyze'nin 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutladım. En sevdiğim hanım sanatçılardan olan Maya Perest ve Aydilge'nin bir kaç eserini dinledim. Benim için verimli ve üzerimde emeği olan Saygıdeğer Hanımefendiler açısından da olumlu bir 8 Mart oldu. Beni seven, beni sevmeyen tüm hanımefendilere sevdikleriyle sağlıklı, mutlu, kazançlı ve umutlu nice 8 Martlar diliyorum.