aydın

aydın
@aydin111
Kendimi o günahkârlardan ayırmıyorum, ben de oradaydım.
Sayfa 246
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zalimin en büyük başarısı, zulüm ettiklerini kendisine benzetmesidir.
Sayfa 226
Edebiyat
Biliyorum, geçmişi olmayan insanların, ne bugünleri ne de istikballeri olur ama bazen keşke böyle bir mazim olmasaydı diyorum. Keşke bütün bu acıları çekmemiş, keşke böylesi bir hayatı yaşamamış olsaydım.
Sayfa 216
Edebiyat
Burası Fransa değil, bakma coğrafi olarak Avrupa'da olduğumuza, burası Doğu medeniyeti Şehsuvar. Bizde hayat daha serttir, daha acımasız...
Sayfa 210
Edebiyat
Biz, bu vicdanını, bu merhametini yitirmiş dünyayı hale yola koymaya çalışıyorduk.
Sayfa 195
Edebiyat