İçimde hep iki ses vardı…
Biri rüzgar gibi özgür olmak isterdi dağlara koşmak, yıldızlara sormak neden buradayım diye. Diğeri ise sessiz ama kararlıydı çalış yorul emek ver…
Çünkü aydınlık sabah, karanlığın en koyu yerinden doğar
Yıllarca zamanı satın almak için uğraştım Çalıştım kazandım şükür her şeye sahibim. Ama kazandığım her şeyin arasında bazı kaçırdıklarım var geriye dönüp alsam belki sadece bir anı bir tebessüm olurdu cebimde ama hayat tek yön bir yol geriye bakmadan yürümek gerekiyor artık.
Ve ben kararımı çoktan verdim arkadaşlar
Artık tam zamanlı ileri doğru yürüyeceğim hayata gülümsemeye devam ediyorum
Bir çekme karavanım olsun istiyorum İller arası ufak ufak gezelim . Ruhuma dokunan biri olduğunda küçük bir nikahla taçlandıralım bu birlikteliği sonra başlayalım Türkiye turuna bir el onun elinde bir elim direksiyonda gözümüz ufukta olsun istiyorum
İşlerimi uzaktan yöneteceğim emekliliğe daha var +20 yıl desen de önemli değil. çünkü ben artık bir yıl da olsa özgürce yaşamak istiyorum geriye dönüp baktığımda 'keşke' dememek için şimdi 'iyi ki' ler biriktirme zamanı benceee
zaman kısaldı insanların birbirine sarılacak vakti az aslında bilmiyor veya unuttular
Ben gezmek görmek ve sonunda "ben yaşadım" diyebilmek istiyorum.