🥀
Bu gün bir fasıl daha ağladım yokluğuna..
Vermediğim ihtimallere,
Düşünmediğim ayrılıklara,
Hevesle beklediğim anlara..
Ama en çok da,
Yarım kalmış ruhuma...
Olsun,
Yarın olur gülerim.
Yeni bir gün doğar umut ederim.
Sen yine gelmezsin,
Belki beklerim..
Belki ağlar belki nefret ederim..
Ruhun duymaz,
Ben belki yine severim..
.
D.A~