sibel

sibel
@aydsibell
Ya topla yaralı kırlangıçları ya da bu vefasız şarkıyı bitir..
“Huzurunu yaşadığı günde bulamayan insana kurtuluş yoktu.”
Reklam
İnsanları yalan söyledikleri zaman dinlemeyi severim. Olmak istedikleri, olamadıkları kişiyi anlatırlar.
Biz, hoşgörüsü olmadığını bile bile, başkalarında kendininkinden ayrıyı bağışlamaya çalışana hoşgörülü diyoruz.
İnsan geçmiş bir olayı kafasından kazıyıp attığını sanıyor. Değil. Tortuya benzer bir kalıntı var.
Bir gün sana dünyada dayanılacak tek şeyin sevgi olduğunu öğreteceğim.
Reklam