Kitap çok sevecen ve idealist bir öğretmen ile doğuştan hiçbir duygu hissetmeyen zengin ve yakışıklı psikopat arasında gelişen aşk i anlatıyor tabi ki bol bol +18 var. Escinsellik son zamanların olmazsa olmazı her kitapta 1 tane karakter var. Ama kotu karakteri sevmedim diyemem. Hatta kitabı ne yapacak diye okudum diyebilirim.