Mavi

En kötüsü de bir anneyi ağlarken görmek...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi insan mı zehirli balık mı?
Sayfa 95·Kitabı okudu
Yine dudaktan döküldü elvada kelimesi.. Ama yol uzun o yorgun..
Kalabalıklaştıkça yalnızlaşıyordu insan..
Herkes uyuduysa şimdi şiire sarılıp uyumak var.. İyi geceler 🌺