Romanı okurken özellikle de Son kitap yani ‘Üçüncü Yalan’ da , ben şuan ne okuyorum kimin ağzından yazılmış bir bölümü okuyorum , hissiyatına çok fazla kapıldım. Bu da ben de okurken sık sık bölünmüşlük tadı verdi.İlk iki bölümü okurken her şey gayet netlikle ilerlerken üçünde bölüm de ‘Ee ne oldu şimdi’ duygusuna çoğu yerde kapılıyorsunuz.
Şuna inanıyorum ki bütün insanlar dünyaya en azından bir kitap yazabilmek için gelmiştir başka bir şey için değil. İster sıradan ister çok özel olsun önemi yok yazmayan kişi yetik insandırz bırakamadan gelip geçer.