"Kendi yaşamının sorumluluğunu almanın tek yolu 'burada ve şimdi'de olmaktır.. Bir insan, ancak hiç ve sonsuz zaman arasında asılı duran anı yöneterek 'eylemde bulunabilir', gercek bir yazıyı hak ederek onu biçimlendirir ve yüksek düzeydeki olayları yaratabilir."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsanın asıl hastalığı, hep 'yuvadan uzakta' ... 'kendisinin dışında' olmasıdır. O, dış dünyayı tapınılacak bir ilahi, korkuyla sayacağı ve bağımlı olacağı bir puta çevirdi; onun için bir iç dünya yoktur "
"Ne var ki, bir şey, daima, bırakıp pes etmem için beni ikna etmeye çalışıyordu. Hep dış etkenlerin sonucunda oluştuğuna inandığım yenilginin, aslında içten dışa bir süreç olduğu, yani içten gelen bir buyruğa boyun eğen bir işleyiş düzeni, bir kendini baltalama etkinliği olduğu ortaya çıkmıştı."