Uçurumlar, yarlar, engebeli topraklar aşıp, tilkiler, kartallar, akbabalar, tavşanlar görüp, derin derin soluyup, yazgımız, insanların yazgısı üstünde kafa yorup, bağrımızı kâh rüzgara açıp kâh kapayıp, kâh terleyip kâh üşüyüp, kendi kendimize sarılarak altmış kilometrelik yolu aldık.
Sağ ol şoför kardeş.
Sen de sağ ol yabancı.
Yolun açık olsun şoför kardeş.
Senin de talihin, yabancı.
Dayanırsan, dayanmasını bilirsen, ama nasıl olsa dayanacaksın, insanoğlusun, kendin söyledin, insanoğlu, düşün bir, kimler nelere dayanmadı, dayanacaksın ve yeni bir kişilik yaratacaksın.
Yine bazı sebeplerden dolayı okuyamadım. Ama güzel sebepler. Atandım. Hakkari yolculuğuna ilk adımı atmanın telaşı içinde yine okuyamadım. Mazur görülür muhtemelen 🎉🌼