Aşık olmak anlık birşey. Birden herşeyin parlak gözüktüğü, en pastel renklerin bile ısınmaya başladığı, bütün yemeklerin çok daha lezzetli olduğu bir an bu. İnsan karar vererek aşık olmaz, sadece bir bakar, olmuş.
Merhaba saygı değer kitap severler. Kitap okuma alışkanlığını arttırmak ve sevdirmek için açtığım kemaliye_kütüphane instagram hesabını takip eder misiniz ? Siz okurlar bu iyiliği yaparsanız çok sevinirim.