Gelmicektin sahi neden olur olmazlarla kaldım gece yarılarını sabaha çevirdim
Beklemeye mi alıştım yoksa içimde bir umut mu vardı hala düşündüm de çözemedim düşündükçe de boğulup durdum olduğum yere sığamadım altı yıl ya böyle bir gün seninde rüyalarına girsin olduğun yerde Bi için sıkılsın Bi noluyor ya de niye birden böyle oldum birden değil beni duymadığın zamanlar gelsin aklına anlamak istemediğin zamanlar gelsin öyle bir kırıl ki derler ya hani o bulduğun insan da seni başkaları için bırakınca kalırsın ya onu bizzat yaşa.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sığınacak limanının olmadığı zamanlar olur ağladığında göz yaşını silecek bir insanın yanında olmadığı gibi düştüğünde dizin yaralandığında elinden tutup kaldıran bir baban olmadığı gibi yalandan buda geçer diyen bir dostunun yokluğu gibi aslında kimsesiz gibi hislerinin duygularının bile sana yabancı bir insanmış gibi baktığı anlardan bahsediyorum aslında öyle bir sevilmedik ki kendimiz yapmak istiyoruz her şeyi ben düşerim de kalkarım da diyoruz çocukluğumuzdan öğrendik hayatı çünkü dizimiz kanadı kimse yoktu elimizi tutan ağladık biri göz yaşımızı silmedi güzel güzel anılarımız yoktur bizim gibilerinin ailesiyle ama acı doludur sırtımız daha çok küçükken sırtlarımıza yüklerler altında ezilsek de iyiyiz deriz ...
Bazen kendi kendime çok sorarım iyilik yaptığım için bile hesap sorulunca Bi durur düşünürüm cevap da bulamam gerçi farkettim ki öyle insanlar daima olucak iliğini kemiğini kurutmak için canını sıkmak için daima olucak onlardan uzaklaş kendi köşene çekil nede olsa ihtiyacı olduğu zaman varlığını hatırlar bu varlıklar .