Dizi bitti kahve bitti de sen yoktun belki seni tanıyamamışımdır belki önceki halin yoktu
Keşkeler yer bitirir insanı belki sende yerim yoktu eskisi gibi olmucak hayallerin peşinden koşmuyorum yani karanlıktan güneşin çıkmasını beklemiyorum o önceki hallerimdi önceden beklerdim her ne kadar açık sözlü de olsam kalp kırmayı sevmem bilirsin belkilerin ardı arkası kesilmicek belki sen unuttun ama bende yaranın izi var ...