Özge Şahin

Gecenin içinde kaybolduk yine kendi yazdığımızdan
Gecenin içinde kaybolmuş gibi hissediyorum. Ruhum sanki can çekişiyor. Günlerin artık benim için bir anlamı yok diyebilirim. Ama yine de senden hiç vazgeçmedim. Burada yarım kaldım işte. Bir zamanlar hayat doluydu, umutlarla doluydu kalbim Ama şimdi karanlık tüneldeyim, göremiyorum çıkışı Gözyaşlarım kurudu, yorgun düştüm acılarınla Ama yine de içimde bir umut ışığı yanıyor, sonsuza kadar Belki de hayatın en zor anlarında, gerçekten hissediyoruz Kalbimizdeki boşluğu, karanlığı, umutsuzluğu...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yazmışız yine Bi nevi içinizi yazmışım
Kendimi anlatmak istiyorum uzun uzun . Asla anlaşılamayacağimıda biliyorum ne yazık ki. Görmezden gelen fedakarlıklarım var, Gizli saklı gözyaşlarımı sildiğim geceler var. Hep yazıp yazıp siliyorum, Kırılmış kalbimin neden bu halde olduğunu, Neden bu çıkmazĺık. Düşündükçe Düşüncelerimin içinde kayboluyorum. Yoruldum kendime bile tahammülüm kalmadı. Geçer mi dedim, Gün ve gün kat ve kat yükseldi pişmanlıklarım. Yeniden birini sevmek mi asla, Yüreği beş para yetmezlere harcadım çünkü, Kalmadı sevgim geride kalanlara . Her geçen zman merhametimin kazığını yedim. Incinmem sorun değildi belkide, Sadece anlam yüklediğim şeylerin altında ezilmekti ,Aşk, dost,sevgi.. Bazıları sırtımda bıçaklar, Bazıları kalbimde kırıklar, Ve bazıları kursağımda hevesler bıraktı. Her gün kendimle konuşurum umarsızca, Neden yaptın, Hatam nerde diye. Belkide haddinden fazla iyiliğini istedğim insanlar yüzündendir. Darda olunca,kötu halde olunca yaninda olduklarım. Ama bakın bu kışı soğuğu atlatıcam , Yanan yüreğimi söndürücem, Bu yaptıklarımdan ders çıkarıcam. Size sesleniyorum, Sevgimi, kalbimi,değerimi hiçe sayanlar,
Biraz yorgunuz yine yazmışız...
Gecenin sessizliğinde senin sesini duyuyor gibiyim Kalbimdeki fırtınaları anlatıyor, ruhumla savaşıyorum Umutsuzluğun gölgesi içimi sarıyor Ama isyan ateşiyle direniyorum Düşlerim yerine yıkılan enkazlar var Gözyaşlarım kederle dökülüyor tarumar Umutsuzlukla boğuşsam da içimdeki kahraman İsyanım var, yolumu aydınlatan Hayatın acımasızlığına meydan okuyorum Gözlerimde umut, yüreğimde asi bir alev Zorlu yolları tek başıma yürüyorum Ama isyanım yüreğimde, coşkusu kalbimde Karanlıkta bir ışık arıyorum İsyanım ruhumda, hayatıma yön veriyor Gözyaşlarım, isyanımın şarkısını söylüyor
Kendi yazdığımdan devam
Son kez çizdim seni, kalbimde bir hatıra, Ruhumda bıraktığın acı, hala içimi dağlar. Gözlerin, yalanlarınla dolu bir film, Seni düşünürken, içimde fırtınalar eser, sessizce ağlarım. Sözlerin, dudaklarından dökülen yalanlar, Kalbimde yaralar açtı, bir zamanlar inanırdım sana. Ama artık son kez çizdim seni hayatımdan, Yalanlarınla dolu gözyaşlarımı sildim, kalbimde yeni bir sayfa açtım. Kelimelerin, içimi burkan sözler, Gözlerinin güzelliği, aşkın izini sildi. Artık son kez çizdim seni, hayatımda sana dair ne varsa, Kalbimdeki yaraları sarıyorum, kendime dair yeni bir yol çiziyorum.
Kendi yazdığımdan devam
"Gece yarısı sokaklarda beni arar mısın? Bir sen mi kaldın karanlıkta sanıyorsun? Gölgeler arasında dans ederim sessizce, Gözlerimde yanılsamalar, kaybolmuş bir rüyadayım. Kalbimde kıvılcımlar, ateşimi görebilir misin? Ruhumun derinliklerinde, yıldızların parıltısını hissedebilir misin? Yağmurların altında kaybolmuş hissederim bazen, Ama yine de ayakta kalırım, gücümü bilirsin. Sokak lambaları altında kendi ritmimle yürürüm, Yolların karanlık yüzünde, gerçek beni sürükler. Görünmeyen yaralarımı saklarım, kimse anlamaz.