yasemin

yasemin
@aylasum
Kitap her zaman güzeldir;yeter ki okuyan anlayabilsin.
Reklam
Romanlar sayesinde insan,kendini her türlü insanla özdeşleştirmeyi öğreniyordu.Değişiklikten zevk almaya başlıyordu.Kişilikler parça parça çözülüp hoşa giden kahramanların kalıbına giriyordu.
Öğrenmek, her şeyin başında gelir.
Çocuklar küçükken öğrenmekten,büyüdükten sonra da çalışmaktan kaçınır oldular.

yasemin

, bir kitabı okumaya başladı
Elias Canetti
8.3/10 · 4.505 okunma
Reklam