Cok beğenerek okudugum bir kitap oldu yasananlar insanın gözü önünde canlaniyor resmen. Koylu halk ve ağaların arasındaki ekin meselesi ve sıtma hastalıgı konu edinilen bir kitap. Ağaların her türlü halki yok sayarak kendi isteklerini yaptirmaya calısması koye yeni gelen kaymakam tarafindan asla kabul edilmiyor. Bir zamanlar, bir yerlerde halkı haklı bulan birileri cikabiliyormus demek. Tavsiye ediyorum okunmasini.