Duygu Erşahan

Duygu Erşahan
@aylinmiray
Aslında üzüldüğün şey o değil, ona dair yargındır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güneşin altında yeni hiçbir şey yoktur; her şey aynı ve geçici.
İntikam almanın en iyi yolu intikam alınacak kişiye benzememektir.
Zümrüt çirkinleşir mi övgüler düzülmese?