kitap ilk başta sanki bir psikolojik hastalıkmış gibi aşırı merakımı uyandırdı fakat daha sonradan bambaşka bir hikaye olduğunu farkettim. Atalarımızdan kalma karakter özelliklerinin yanı sıra onların anılarını bile taşıdığımızı hatta bu anılar ile şimdiki halimizi aldığımız kurgulanmıştı. Fakat atalardan kasıt çok çok eskiler homo sapiens :) Çok farklı bir kitap ben sevdim sadece sonu tatmin etmediği için sekiz puan vermiştim.