ferda

ferda
@aymeseevv
Çok istedim.Olmadı. Zaten çok istediğim hiçbir şey olmuyor.
Sayfa 87
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocukken de,genç iken de ihtiyarı içinde taşıyorsun,yaşlanırken de çocuğu.Ancak yaşlandıkça duygusallaşma biçim değiştiriyor. Gençlik duygusallığı öfke,beklenti, başkaldırma, cesaret gibi duygularla iç içe,ama yaşlandıkça duygusallığa acımsı tatlar karışıyor,buruk.Sanıyorum,algıladığım kadarıyla sözünü ettiğin duygusallık,bu buruk, acılı duygusallık.
Öyle anlar oluyor ki yazmaktan utanıyorum. Yazmadığımda ise (iki yıl sürdürmeyi başardım)İç denge diye adlandırdığım, o kafamda mı,yüreğimde mi olduğunu bilmediğim bir denge bozuluyor ve çevreme karşı kırıcı hatta saldırgan oluyorum.Bunu da hiç sevmiyorum.Yazdığımda,bu,bir ölçüde geçiyor.Belki,yazarken,kendimi kırdığım ve kendime saldırdığım için.
Sayfa 82
Paris,acıları ve anıları unutturan bir kenttir
Sayfa 60