Çocukken de,genç iken de ihtiyarı içinde taşıyorsun,yaşlanırken de çocuğu.Ancak yaşlandıkça duygusallaşma biçim değiştiriyor. Gençlik duygusallığı öfke,beklenti, başkaldırma, cesaret gibi duygularla iç içe,ama yaşlandıkça duygusallığa acımsı tatlar karışıyor,buruk.Sanıyorum,algıladığım kadarıyla sözünü ettiğin duygusallık,bu buruk, acılı duygusallık.