"Senin ruhun bütün dünyadır."
"Hiçbir şey öğrenilmeyeceğini öğrenmek için hayli zaman harcadım ve harcıyorum hala."
"Yazmak iyidir ama düşünmek daha iyi ; akıllılık iyidir ama sabretmek daha iyi."
"Bir gerçek ancak tek taraflııysa dile getirilip sözcüklere dökülebilir.",
İlk defa okuduğum bir yazardı daha önce okumadığıma gerçekten pişman oldum. Güzel bir Polisiye- Tarih kurgusu vardı. Bir Sherlock Holmes denemesi diyebiliriz. Bazen farkında olamdığımız o kadar güzel şeyler var ki hayatımızda biz onları sadece hayatımızda çıkınca fark edebiliyoruz ancak... Kitap çok kaliteli okumayan bin pişman okuyan bir pişman neden daha önce okumadım diye... Benim Tarihe ilgim var biraz da ondan sanırım. Herkese iyi okumalar...