A.

A.
@ays_tsn
Nasıl biliyorsan öyle düğümle zamanı ️️
Biz beklemeyi seviyoruz mevzu gemi değil ki. Franz Kafka
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... 'basit bir sır öğrenirsen her türlü insanla anlaşman kolaylaşır, Scout. Bir insanı anlayabilmek İçin, o insanın baktığı açıdan bakmayı becerebilmelisin...'
Okuma yetimi kaybetmekten korkuncaya dek okumayı asla sevmedim.Soluk alıp vermeyi sevmez ki insan.
Çiçek solarken kendi sapına eğilir. Bilirsin, yalnızlık budur.. Sezai Karakoç🍂
Çiçekler açar elbet, Mühim olan beklemektir 🍂