Aysche Nur

Bol köpüksüz bir kahve ama çok keyifli bir okuma☕☺️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Birini seversen eğer,olmasını istediğin gibi değil, olduğu gibi,her şeyiyle seversin.” Anna Karenina
Bir efsaneyi tekrar okumak iyi geldi. Nostaljik hissediyorum. #alacakaranlıkserisi
Mükemmeldi..! Tek olumsuz yanı bitti..!
Bilinmezliğin ortasında Bu yolculuk sırasında Hem bu kadar genç, hem de bir o kadar yaşlıyım aslında... Neden ve nasıl diyecek olursan da, Keşke anlatması kadar kolay olsaydı yaşanmış olanlar da... Akıp giden zamana soracak olursan eğer, Yirmi beştir der sana yaşım. Ama inan ki anlamıyor insan, Sadece yirmi beş senede yetmiş beş yıl nasıl yaşlandığını... İşte beni asıl düşündüren de bu Çünkü bazen matematik bile şaşırıyor İnsanın kaç yılda kaç ömür yaşadığını...