Ayşee

Ayşee
@ayse_16
Seviyorum sevmiyorumm

Ayşee

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2022 7. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizi yanlışa sürükleyen yaptığımız hatalar değil bunlardan ders almayışımızdır. Bizi biz yapan yediklerimiz değil hazmedebildiklerimizdir. Bizi zengin yapan kazandıklarımız değil, koruduklarımızdır. Bizi bilgili yapan okuduklarımız değil, kafamıza yerleştirdiklerimizdir.
Sorumluluk insanın hapishanesidir.
"Kendimi kendimden uzak hissediyorum."