dünyaya o şekilde bakarsanız işiniz biraz daha kolaylaşır. Sonuçta hayat elinden gelenin değil, yüreğinden gelenin ve gerekeni yapanın elinden tutar. Çabalarsınız, olmaz. Çabalarsınız, yine olmaz. Daha kötüsü; çabalarsınız, olacak gibi olur ama olmaz! (hayat bazen gösterir vermez) Özetle başarı, başarısızlık ara istasyonlarının ardından gelen bir son istasyondur! Ve zafer sürünmeyi göze alabilenlerindir. Sevgili meslektaşlarım ve meslektaş adayları, unutmayınız ki rahatlıktan hiçbir üretim ve yaratıcılık çıkmaz.