Siz istiyorsunuz ki sizinle aynı otobüse binen herkes sizle beraber son durağa kadar gelsin. Unutuyorsunuz insanların gidecekleri yerler bambaşka.
Herkes size bir müddet eşlik edecek
ve inmeleri gereken yerde inecek.
Kızmayın kimseye, küsmeyin.
Herkes bir gün gitmeye gelmiyor mu?