kulîlk

kulîlk
@ayse_m1
Anlatamam, nasıl ıssız, nasıl karanlık!
" Bazen yaşamın o kadar içini görebiliyorum ki birden doğrulup çevreme baktığımda kimsenin yanımda olmadığını, bana eşlik eden tek şeyin zaman olduğunu görüyorum."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

kulîlk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
2025 3. kitabı
Irvin D. Yalom
9/10 · 70,1bin okunma
"Ölüm güç bir şeydir. Ölümün son iyiliği, bir daha ölümün olmamasıdır diye düşünürüm her zaman"
Sayfa 104·Kitabı okudu
"Kimi zaman ilerisi o kadar karanlık görünüyor ki insan, düş kurmaktan bile korkuyor." #insan ne ile yaşar