kulîlk

kulîlk
@ayse_m1
Anlatamam, nasıl ıssız, nasıl karanlık!
Kıvılcımı söndürmeyen ateşi zapt edemez Kötülük eden bir tek o olsaydı,ortada kötülük kalmazdı.İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar?Kötülük iki taraflıdır. İnsan Ne İle Yaşar
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bazen kafamızdaki karmaşayı gidermeden yaşamaya devam edemeyiz; bazen gidersek bile devam edemeyiz. Hayat kafamızın içindeki midir? Dışındaki mi? Çoğu zaman bilemeyiz."
En doğru hayat, henüz hiçbir kitabın yazmadığıdır.
Mantığımın kabul ettiği fakat yüreğime ağır gelen ayrıntılar var.
Oysa arsızlığı özgürlük olarak görmek, hep köleliğin belirtisi olmuştur. #Wilhelm Riech