Kıvılcımı söndürmeyen ateşi zapt edemez
Kötülük eden bir tek o olsaydı,ortada kötülük kalmazdı.İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar?Kötülük iki taraflıdır. İnsan Ne İle Yaşar
"Bazen kafamızdaki karmaşayı gidermeden yaşamaya devam edemeyiz; bazen gidersek bile devam edemeyiz. Hayat kafamızın içindeki midir? Dışındaki mi?
Çoğu zaman bilemeyiz."