Yıllar yıllar önce küçükken Son Ada kitabını okumuştum yazarın ve hafızamda yer etmiş en sevdiğim kitaplardan biri olmuştu. Nasıl olduysa o kitap kayboldu. Yıllar sonra arkadaşımda Son Ada'nın Çocukları kitabını görünce ödünç alıp hemen okumaya başladım . 2 saatte okuyup bitirmişim kitabı. Çocuk kitabı havasında ama içerik olarak verdiği mesajlar çok anlamlı bence.