Bazen özler insan... Ait olmadığı zamanları özler.
Olmak isteyip de olamadığı zamanları özler. Yaşadığın zamana ait olmadığını düşündüğün
zamanlar oldu mu? Olmuştur elbet. Çok değişti her şey.. Çok değer vermenin zamanı değil artik... Kimsenin ihtiyacı kalmadı yürekten verilen bir selama bile..
Tebessüm bile işe yaramıyor katılaşmış yürekleri yumuşatmaya.