Bazen özler insan... Ait olmadığı zamanları özler.
Olmak isteyip de olamadığı zamanları özler. Yaşadığın zamana ait olmadığını düşündüğün
zamanlar oldu mu? Olmuştur elbet. Çok değişti her şey.. Çok değer vermenin zamanı değil artik... Kimsenin ihtiyacı kalmadı yürekten verilen bir selama bile..
Tebessüm bile işe yaramıyor katılaşmış yürekleri yumuşatmaya.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖