İnsan sevme ve sevilme potansiyeli ile dünyaya gelmiş bir canlıdır. İçinde duygu olmaması mümkün değildir. Sorun duyguların olmaması değil, gösterememektir. Gösterememek ise bana göre kaygılarla alakalıdır.
... benim terapilerde en çok sorduğum soru; "Peki, duygusal olmamanıza rağmen öfkenizi rahatça ve en üst limitten nasıl gösteriyorsunuz?" sorusudur. Öfke de bir duygudur. Demek ki bizi güçlü gösteren bazı duyguları sergileyebiliyorsak, diğer duyguları (ilgi, sevgi, beğeni, sevme, sevmeme) sergilemememiz zihinsel bir durumdur.