Yaşayışına kendinin değil de konu komşunun, tanıdığın bir takım insanların yön verdiği anlamı çıkıyor. Sen nerelerdeydin peki? niçin kaderine karşı koymadın,direnmedin? bakıyorum da hepimiz insanlardan yakınıyoruz;bizler de insan olduğumuza göre bizden de yakınabilecekler çıkacaktır demektir bu. bizim yaşamamıza engel oluyorlar diyoruz, öyleyse biz de başkalarının yaşamasına engel olduk Bir zamanlar...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir insanın anlattıklarına inanmamak olur mu hiç? Yalan söylediğini yediğin ekmek gibi bilsen bile inanmalısın ona... Yani dinlemeli, niçin yalan söylediğini anlamaya çalışmalısın. Bazen yalan kişioğlunu gerçekten çok daha iyi anlatır.
Yani yalnızlık denen nane, öyle şarkılarda anlatıldığı gibi insanın üstüne gece vakti çökmüyor. Tam tersine gece vakti seyreliyor yalnızlık, hazmı kolaylaşıyor. Zor olan, güneşin parladığı ögle vakitlerinde, öğleden sonraları, pazar sabahları...