Nazlı

Nazlı
@ayseenazli
"Hasmın karıncaysa da, horsunma demişler."
1000k
Reklam

Nazlı

, bir kitap okudu
8/10
·336 syf.·
10 günde okudu
·
2025 8. kitabı
İclal Aydın
8.6/10 · 2.541 okunma
"Bazı 'anlar', bazı 'insanlar' öyle güzel ki hayalimde. Vitrin gibi. Onları oraya koyup hiç çıkarmamalı. Hep orada izlemeli…"
Alıntı
"Neden bu kadar özlüyordum seni, sana bakarken?"
Alıntı
"Samimiyet, ölçüsü kaçınca laubaliliğe dönüşür ve bu bir sınır ihlalidir. Sürekli iç içe olmak, her şey uluorta yaşamak içtenlik değildir. Ölçüsüzce para harcamak nasıl cömertlik değilse, ölçüsüzce eğlenmek de neşelenmekle bir tutulamaz."
Alıntı
Reklam