Nerede olursak olalım, daima bir yerdeyiz: Huzurda. O'nun huzurundayız. El-Basir, bizi görüyor, El-Habir bizden haberdar. İnsan daima görüldüğü bir dünyada yaşıyorsa, yalnız değildir. "Allah'ımız var, ne gamımız var," sözü bunu anlatır. "Beni anan kulumla beraberim." O, bizimle. Allah'ın varlığını hissetmek, karanlık bir dünyayı ışıklandırır ve bize yol gösterir. Allah'ı hatırlamak kendimizi hatırlamaktır, kendimizin farkına varmaktır.